הי, אם אתם קוראים את השורות האלה כנראה נפגשנו בהרצאה
וכמו שהבטחתי אני שולח לכם סיכום קצר שתוכלו להיזכר וליישם.
אני מזמין אתכם לא להשאיר את הדברים ברמת התאוריה ולהחליט לפחות על דבר אחד שאתם מתחיבים לעצמכם לעשות ולשפר. 

״לא משנה במה אתם מאמינים
בכל מקרה אתם צודקים״ 

המציאות היא השתקפות של הפרדיגמה (האמונות שלנו) ובכדי לשנות את המציאות בחיינו אנחנו חייבים להשתנות.
דילוג לתוכן