הי, אם אתם קוראים את השורות האלה כנראה נפגשנו בהרצאה וכמו שהבטחתי אני שולח לכם סיכום קצר שתוכלו להיזכר וליישם. אני מזמין אתכם לא להשאיר את הדברים ברמת התאוריה ולהחליט לפחות על דבר אחד שאתם מתחיבים לעצמכם לעשות ולשפר.
״לא משנה במה אתם מאמינים בכל מקרה אתם צודקים״
המציאות היא השתקפות של הפרדיגמה (האמונות שלנו) ובכדי לשנות את המציאות בחיינו אנחנו חייבים להשתנות.
זהו את ה״סיפור / האמונה המעכבת ותבחרו סיפור חדש לחייכם.
ספרו יום יום לעצמכם על ה״אני״ החדש שאתם הופכים להיות
גבו זאת במשפטים חיוביים ומחזקים ותתחילו להרגיש בשינוי.